dinsdag 21 juli 2009

5DAYSOFF


Samen met Guido ging ik donderdag 16 juli naar de 2de dag van 5DAYSOFF, eenmaal in amsterdam wisten we niet meer waar we heen moesten (het was voor mij al iets van 4 jaar geleden dat ik daar voor het laatst was). Dus we gingen het vragen aan een politie agent, die zei dat we naar het Leidscheplein moesten, waar ik alsnog mijn twijfels over had.Uiteindelijk naar een tijdje zoeken waren we eindelijk bij de Paradiso. Voordat we naar binnen wouden gaan gingen we even nog een flesje passie (je kent het vast wel, goedkoop aftreksel van passoa) leegdrinken, lekker met sinaasappelsap.

Daarna gingen we naar binnen, was er nog bijna niemand (terwijl de zaal al om 7 uur open was).
Na ongeveer anderhalf uur begon eindelijk Simian Mobile Disco, en dat was supervet. Had ze al een keer op lowlands gezien, maar dit keer was het toch echt veel beter.

Na SMD moesten we nog ongeveer 6 uur doorgaan, tot 5 uur in de nacht, maar we hebben ons wel erg vermaakt!


Zeker een aanrader om naar Simian Mobile Disco te gaan als ze weer in de buurt zijn !



2 opmerkingen:

  1. hahaha schande Erwin!! Ik moet jullie maar vaker mee nemen naar Amsterdam ofzo want de weg niet weten dat kan niet he :D

    maar goed om te horen dat het chill was.

    ik mis jullie! xx

    BeantwoordenVerwijderen

We want decontrol