vrijdag 12 juni 2009

Hallo wereld, hallo school, hallo muziek!


Ik ben (natuurlijk?) naar school geweest vandaag, niet eens extreem lang les maar het duurde voor mijn gevoel lang. En gelukkig was er fotografie les, waar we naar buiten mochten om foto's te maken van de meest zinloze dingen.

En nu eindelijk thuis van een helse reis, vooral het punt dat leuk was was dat ik bij de bushalte aankwam op amersfoort centraal, en de buschaufeur de deur voor me neus dicht deed en weg reed (ok, dat kan ik nogwel hebben maar dan ook nog een kut gezicht trekken dat maakt het écht naar)
Gelukkig kwam de andere bus 10 minuten later.

Oh en voor de mensen die het niet weten, ik heb een tamagotchi v4.5 gekocht vorige week, en hij leeft nog (wat een wonder is want normaal gaan ze altijd binnen 2 dagen dood). Maar nu is die héél leuk en heeft ze vleugels! (zie foto!)

Zometeen ga ik naar stadsgeluid in amersfoort, gratis festival georganiseerd door de kelder. Word vast leuk. Lekker chillen en zuipen olé, morgen ookweer torenpop in amersfoort dus leuke dagen voor de boeg.

Maar ik ga nu weer even stoppen met schrijven want zo bijzonder is vandaag verder niet

(:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We want decontrol