donderdag 18 juni 2009

Verveling op donderdag

Verveling, ik heb vandaag standaard een vrije dag, lekker huiswerk maken en je vervelen!
Ik ben iniedergeval wel blij heb een soort van promotie gekregen bij de AH togo (ja dat kan daar)
ben in loon dus omhoog gegaan!

Ik ben vandaag ook samen met mijn ma mijn OV-jaarkaart op gaan halen, eindelijk reizen doordeweeks zonder te betalen! En wat is de zeeman toch soms geweldig, nieuwe goede oordopjes van maxell voor maar 2,50euro .

Nu ga ik lekker creatief bezig zijn met van alles en nogwat. (of gewoon even ontspannen een film kijken weet eigenlijk nog niet wat ik wil )


En simian mobile disco heeft een nieuw nummer uitgebracht van hun aankomende album, en het is (as always) facking chill (L) heb nu nóg meer zin om ze live te zien 16 juli.

simian mobile disco - audacity of huge
http://www.youtube.com/watch?v=3W-vRwtNtEk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We want decontrol