donderdag 25 juni 2009

is this a lovely summer day?

Vandaag begon mijn dag rond 12 uur, net iets te lang uitgeslapen. En dan alsnog de hele dag moe.

Maar deze dag was heel vreemd, en mooi. Het is heerlijk weer, en mensen zijn vrolijk en dat merk je.
Maar dan toch, vandaag werd Joke begraven. Ik ging er samen met mijn zus heen, toen we aankwamen was er nog niemand, want de meesten waren nog bij de kerkdienst en daar houd ik niet zo van, om eerlijk te zijn kan ik dat niet echt aan. Haar begrafenis was echt heel mooi, heel veel mensen kwamen want Joke was een geliefd persoon, en ook al was het heel erg triest, het was beter zo voor Joke want ze had zoveel pijn de laatste tijd.
Joke was een top mens altijd gezellig, het leek of ze van alles genoot en je kon altijd wek net haar lachen. Maar lieve mensen gaan altijd veel te snel weg van deze wereld.

Ik hoop dat je ergens een mooi plekje vind.
We zullen je allemaal erg missen Joke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We want decontrol