woensdag 24 juni 2009

Goedemorgen

Eigenlijk is het helemaal niet zo'n goede morgen, het begon ermee dat ik te laat was en een bus later moest nemen. Gelukkig kon ik nog met mijn moeie hoofd in de bus zitten, dus lekker slapen. In Amersfoort werd ik ''wakker'' maar was nog wel doodmoe.

In de trein werd het helemaal leuk, ik ga in de trein zitten, en je kent het vast wel als je met de trein reist, het is
druk en je heb nog een lege plek naast
je, je hoopt dat die vieze fatsige man niet naast je komt zitten en dan toch gaat hij naast je zitten. Maar heb het overleefd met een trauma zijn dikke vetrollen overal rondom zijn dikke lichaam.

Nou eindelijk kwam ik
aan in de bus, en bij ons in de
bussen zit in het midden een soort draaicirkel (omdat het zeg maar 2 delen aan elkaar zijn). Ik stond daar
precies in het midden op, en werd alle
kanten op gegooid want de chauffeur kon weer eens niet rijden, maar dat ook weer overleefd, kom ik in de klas
moet ik meteen mijn zelf gemaakte pictogram presenteren.
Dus ik met mijn brakke hoofd een raar verhaal vertellen over mijn bord die betekend "pas op kabouters"


Nu verveel ik me en hebben andere klasgenoten presentaties, en ik lig half achter mijn mac te slapen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We want decontrol