zaterdag 20 juni 2009

Hallo nuchtere wereld!


Goedemorgen, zeg ik nu tegen mezelf want Thomas en Valerie slapen nog.
Gisteren (en vandaag nog een beetje) lekker gechilled zoals ik al had getyped.
Het begon allemaal goed, lekker bacardi razz. Maar dat spul slaat net iets te hard in, dus bijna iedereen was bezopen.

Na een tijdje vond ik het wel weer best en dacht "Laat ik eens lekker .....".
Dus ik naar de steiger, lekker zitten met Suzanne. Ineens vraagt Suus "Welke muziek wil je erbij"
Dus ik "Ja doe maar Lady Gaga - pokerface", en ja hoor daar ging ik, op Lady Gaga lekker KOTSEN (met ''Kotsen is goed, kotsen moet!'' in mijn hoofd) nou en toen was het over en voelde ik me weer goed. En ik ging natuurlijk gewoon lekker door.

Ik had er voor gekozen om bij Thomas te slapen, maar hij is nu wel heel saai aan het slapen terwijl het 12 uur is....
mja, Shit happens all the time.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We want decontrol