maandag 22 juni 2009

Een fijne schooldag

Huiswerk, Huiswerk, Huiswerk.
Welkom bij de laatste 2 weken van mijn school, ze bedenken dat nog net even "Oh die opdracht moeten ze ook nog doen, laten we ze die nog maar snel geven"
Maar I'll survive.

Ik heb iniedergeval zin in zaterdag, samen met Guido (en waarschijnlijk Thomas en Valerie) naar het pann feest. Lekker zuipen weer (niet zoveel als van het weekend natuurlijk, maar genoeg om de avond door te komen).

Ik ben trouwens helemaal fan van de serie "The Ghost Whisperer" ik heb wel eens afleveringen op tv gezien, maar als die waren afgelopen wou ik altijd meer. Eindelijk heb ik nu season 1 & 2. Ik ben al bijna klaar met season 1 helaas, maar er zijn nog genoeg afleveringen! :D

Ik ga nu lucienne even vermaken, op haar werk :)
auf wiedersehen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We want decontrol