maandag 27 juli 2009

Good times


Weekend is weer voorbij, gelukkig was het weer erg leuk!
Vrijdag ging ik naar Overveen (een plaatsje tussen haarlem en zandvoort aan zee in)
Ik kon bij vrienden blijven slapen, eigenlijk eeen soort mini vakantie dus.

Zaterdag zijn we naar Zandvoort gegaan, lekker over het strand geslenterd, en uiteindelijk ( na veel "ik wil in de duinen chillen" gezeur) in de duinen beland. Erg leuk, en vooral ook mooi. Ik hou van de zee !

Zondag gingen we weer naar Zandvoort, maar nu met echt lekker weer. Dus mezelf in me zwembroek gehezen, en hopatee de zee in. Ik voelde me weer even een klein kindje, lekker meegaan in de golven, zout water in je mond, en vissen die tegen je voeten en benen aan zwemmen.

Uiteindelijk ging ik weer naar huis, weekend was weer over, maar het was weer een geslaagd weekend.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We want decontrol